Activiteiten door het hele schooljaar heen.

Thema activiteiten

Om goed en betekenisvol onderwijs te bieden, zoeken we vaak het avontuur op. Zo krijgt een thema meer diepte en betekenis voor de kinderen. Er is voor elk thema een startactiviteit en -afsluiting. En worden er bijpassende excursies georganiseerd, passend bij het thema. Zie meer bij Nieuws.

School activiteiten

Daarnaast vinden er jaarlijks diverse leuke schoolactiviteiten plaats. Denk aan de Sportdag, het Kinderboekenbal, de St. Maarten wandeling, het Sinterklaasfeest, de Kerstviering, het Paasontbijt + Eitje-Tik wedstrijd, de openbare muzieklessen, de schoolreisjes, het groep 8 kamp en de Avondvierdaagse. De Ouderraad en het Werkschuit Cultuurfonds spelen bij de meeste activiteiten een belangrijke rol en worden ondersteund door vele actieve ouders.

Avondvierdaagse

Eitje Tik wedstrijd tijdens het Paasontbijt met de héle school